tisdag 21 maj 2013

Tisdag

Idag har vi umgåtts med bästa Lisa heeeeela dagen i princip! Från i morse tills vid tio nu ikväll. Inte oss emot, bara skönt att få umgås länge när vi väl ses för de blir ju inte speciellt ofta sen hon blev storstadsbrutta men ändå någon gång per månad iaf å de e ja glad för! Min bästaste bästa vän är hon!<3

Blev lite tumult här på kvällskvisten då det kom fram lite tokigheter som sagst om mig "ute på byn" så att säga haha :P men äh ja brydde mig inte så speciellt mkt, mest bara tråkigt att folk inte kan sluta prata om andra.. nu verkar det ju som att allt va en missuppfattning eller så så de va ju bra :) lär berömma en person som visade stort mod eller va ja ska säga som faktiskt kom hem till mig å pratade om dehär som hänt. Jävligt bra gjort alltså! Inte många som skulle göra så! Så det var ja extra glad över :) tänker inte skriva nå namn eller va de handla om, de e bara totalt onödigt.  Är jävligt tacksam bara om det stannar vid det här så att inte fler börjar prata om de. Det var ju absolut ingen sanning i det hela å man vet ju hur djungeltelegrafen funkar. En säger nått å tillslut har det hela blivit sååå himla stort å fel så det hoppas ja att vi slipper :) just det som sas om mig skulle kunna bli något RIKTIGT illa om det sägs fel och sprids på fel sätt. Dom som får höra nått jag påstås ha gjort får gärna fråga mig om sanningen ist för att babbla det vidare ;) äh nu skiter ja i det å hoppas som sagt att vi inte behöver höra nå mer om det :)
Är glad att dom flesta vet att detta va heeeelt fel haha herregud. . :P

Imorgon blir skolan sen vette tusan vad som händer, får se det imorgon!

Nu ska jag soooova!

Hare gött!

Inga kommentarer: