måndag 20 maj 2013

Men maaariaaaa!

Haha jag är knäpp alltså. Satt igår å skrev en massa om solen å hur farligt det är. Vad gjorde jag idag? Jo jag satt å SOLADE så att ja e helt jävla kräftröd på mina armar! Haha herregud alltså. .. men de e som de e, vem gillar inte att sola liksom? Jo egentligen inte jag men ibland är de skönt å såklart så tänker man "de händer inte mig" så dum som man är. Skulle ju inte förvåna mig om ja får hudcancer oxå. Inte ett dugg.

Idag åkte ja p emma med lisa till skolan för hon skulle dit å sola (haha;)) sen efter skolan åkte vi till sjukhuset så ka fick lämna blodprov sen tog vi en lunch på kina (muuuums) sen for vi ut i skogen haha ;)  sen hem till mamma å där hamna vi ute i solen å snacka gojja p käka glass;) en trevlig dag! Imorgon e de ledigt för mig och loppan så får se va vi hittar på :)

Haha du e skrattretande....

Hare gött!

Inga kommentarer: